Lycklig

Jag sitter här och funderar och jag har kommit fram till att jag kan inte vara annat än lycklig :)
Jag har så mycket som betyder så mycket för mej, jag har precis fått ett sommarjobb och snart åker vi iväg.
Jag har ingen anledning och klaga. Just nu känner jag mej bara så tillfreds med livet.
Det känns lugnt och harmoniskt. Sitter här och väntar in hockeyn som börjar om ca 30 min.
Det har varit en bra dag med promenad och styrka på fm för att sen avnjuta lunchen på Hyttan.
En sväng till systemet och sen bara slapp och mys innan jag körde ner Örjan till jobbet.
Tyckte synd om honom om han skulle vara tvungen och gå ner i regnet :P
Efter en snabb städning har jag unnat mej någon timme här med kanal 5 play som sällskap.
Så ja, jag är mer än nöjd med tillvaron just nu.
Dock avundsjuk på mamma, pappa och Gabb som i detta nu är på god väg till Kreta.
Läääängtar tills jag och Örjan far iväg. Det närmar sej med stormsteg. Ca 1½ vecka kvar nu.
Men innan dess ska vi i tur och ordning avverka detta: Marknad, tacos hos Gabbis och Tobbe, dop för Selma,
drogtest inför jobbet, jobba 4 dagar på nya jobbet, börja packa, hjälpa farmor inför hennes fest, ha festen,
hem till Björbo och städa, tvätta bilen och slutligen ta oss till Arlanda.
Tiden som är kvar till resan kommer och springa iväg! Men jag klagar inte.
Dags och bunkra upp med lite gott nu, sen kör vi! GO SVERIGE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0