Städa,städa!

Ska ta tag i städningen alldeles strax. Sitter här och förbereder mej mentalt :P
Passar på idag när Örjan jobbar. Annars blir jag bara arg över att inte få hjälp.
Det är knepigt med den där karl`n, han både tvättar, lagar mat och diskar.
MEN när det kommer till städning så är det tvärnit :( Förstår inte!
Så lyckas jag få honom att torka av vid datorn och dammsuga så är jag nöjd.
Det är okej så länge vi har en tvåa. När det sen blir aktuellt med större eller ett hus,
ja då kommer jag inte och vara lika snäll längre :P
Hockeymatchen igår förresten blev en enkel historia för Hedemora.
Vi kom lagom till andra perioden. Då stog det 2-1 som till slut blev 8-3.
Surahammar gick upp till 4-3 men var ändå inte riktigt nära nån gång.

Nej, nu är det dax att ta tjuren vid hornen. Rent och fint till advent vill jag ha!
Återkommer senare från en ren och fin lägenhet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0