Onsdag

Blev ingen uppdatering igår. La mej ganska tidigt men kunde inte somna.
Klockan blev nog närmare ett innan jag somnade.
Det blir alltid så när jag är hemma här i Björbo.
Blev inte alltför lång sovmorgon idag trots allt.
Snart redo och ut en sväng.Har till och med sett blå himlen idag :)
När hände det sist?!
Lite sol är precis vad jag behöver nu. Börjar bli deppigt värre.
Får iaf göra en tur till Uppsala i helgen, förhoppningsvis.
Håller tummar och tår för att Tess kryar på sig och inte blir ännu mer sjuk.
Fast frågar ni mej så skulle inte ens kalla henne sjuk :P
Enligt mej ska man ha hög feber innan man kan kallas sjuk.
Aja, det visar sig. Dax för dagens promenad nu.
På eftermiddagen drar jag hem till Hedemora igen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0