Fredag!

Har precis kommit hem från dagens promenad. Det var lika skönt som vanligt!
Så skönt att promenaderna har blivit ett måste varje dag =)
Eller ja, nån dag kanske man får skippa det pga av annat men det är sällan.
Ska bara försöka komma igång med styrketräningen oxå bara jag har hämtat hantlarna.
Staffan hade några som han aldrig använde så jag ska låna dom av honom.
Nu när lilla Selma finns är nog inte träning prio ett längre :)
Tänkte förresten lägga upp ett par bilder på charmtrollet bara jag får in bilderna på datorn.
Får se om jag får fingrarna ur idag. Tiden finns då minst sagt.
Örjan åkte på ett maratonpass idag, 9-19 istället för 16-21. Jag som städade igår bara för det.
Jaja ska väl få dagen och gå idag med. Först väntar duschen och sen göra 2 veckorssallad.
Till eftermiddan får det nog bli en sväng till systemet och sen sno ihop en sallad.
Till Örjan kommer hem ska jag fixa till en tacofrestelse och sen är det fredagsmys :)
Även fast jag är arbetslös så längtar jag efter helgerna iaf. Det är liksom ngt speciellt med dom!
Den här helgen ser då ut att bli riktigt trevlig! Imorgon ska vi och kolla på Gabb i Säter på fm.
Sen drar vi vidare till Borlänge och julhandlar :D Jag har bestämt att allt ska bli klart då.
Tack och lov att man inte köper julklappar till så många!
Priset kvittar men det är det där med fantasin och komma på vad man ska köpa.
Dock har jag kommit på vad vi ska köpa åt de flesta nu. Typ Adam och Ö s mor och far kvar.
Och så farmor förstås! Alltid svårt och hitta på till dom äldre. Dom har ju allt!
Aja, få se vad vi klurar ut! Kul med shopping ska det bli iaf.
Till kvällen blir det ev utgång. Örjan ska först på julbord med jobbet och sen skulle några ut.
Dock har jag inte bestämt om jag hänger på eller inte. Får se hur jag känner imorgon.
Känner mej kluven pga av nån i sällskapet oxå.....
På söndag är det första advent. Då ska ni få en bild på min adventsljusstake :)
Blir nog så att vi gör en sväng i centrum då. Affärerna har extraöppet till kl 18.
Det är vad min helg kommer att innehålla.
Nu är det dax för duschen. Återkommer kanske med bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0