En eftermiddag med spännande hockey

Det har varit en riktigt trevlig eftermiddag idag.
Filip hade match i Sparbankshallen här i Hedemora och det kunde vi så klart inte missa heller.
Jag hämtade Maria när dom kom till ishallen för samling och så följde hon med hit och drack kaffe.
Matchen sen blev en riktig rysare där det tyvärr blev förlust med 4-3.
Men Filip och de andra grabbarna kämpade på bra!
Synd att man inte träffar den familjen oftare. Kul att det passade idag iaf!
Om någon månad är det i Skogsbo så då får det bli en repris på dagen.
Sen är det väl inte omöjligt och åka hem till Björbo nån helg heller.
Dagen i övrigt har inte bestått av så mkt. Örjan spelade korpbandy vid 9.
Jag tog en promenad för att kvickna till. Blev en del vin till mat, körslaget och filmen igår.
Vilken tur att Olas kör vann! Jag kan inte fatta varför Lars Kristers blivit så populära.
Och han killen som har haft en egen kör nu tycker jag då inte om.
Innan tv-kvällen igår åkte vi runt på "främmande".
Först till Sjulsbo på fika och sen vidare till Västerby för bus med Selma och lite mer fika.
Med andra ord har det varit en slapp men mkt trevlig helg.
Imorgon är det måndag igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0