Vilken dag!

Vilken dag! Verkligen en glädjens dag som jag sent ska glömma. Det hela började i natt med att en litet gossebarn kom till världen efter mkt om och men. Lille Ludvig hittade ut en halv timma in på den 1 juni. Stort grattis Mattias och Emma!
Vid 9 var det dags att skriva det sista provet i matte. Dock gick det inte så bra men trots det är jag godkänd och klar. Med andra ord, aldrig mer matte :D Tjoohoo! Sen blev det några nervösa timmar innan det var dags för muntligt samtal i naturkunskap. Jag var fruktansvärt nervös när jag knappade in lärarens nummer. Men det hade inte varit något att vara nervös över. Vi gick igenom fredagens prov lite grann, hon ställde några frågor om vissa av mina svar men så mycket mer var det inte. Så nu är det avklarat :D Känns som en sten fallit från mitt hjärta.
Som om inte detta vore nog har jag dessutom blivit kallad till intervju på ICA i Hedemora :D Mkt möjligt att jag får sommar jobb där och kanske något mer sen som det lät. Det lär visa sej! Stort att iaf ha kommit på intervju.
Helgen som varit har varit lika bra som dagen. I lördags var det min och Örjans dag för hela slanten i solskenet. Städning, promenad, sol, glass, grillning och Avesta festivalen stod på programmet. Fast Avesta var en nykter historia för vår del. Jag körde dit.... Igår blev det firning av svärmor Lena tillsammans med Staffan och Jenny. Jag for hemåt vid 13.30 för att fira mamma och mormor med fika hos mormor. Så helgen har varit kanon och veckan har ju inte börjat så tokigt den heller :)
Nu blir det och ut i solen en sväng innan det blir städning....
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: M

jaa:)

2009-06-11 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0