Vilken stjärna!

Frida på jobbet lyckades få till det flera gånger idag. Antagligen är jag så himla trött då jag tycker det här är hesteriskt roligt men så här var det iaf. En dam hade kommit in i butiken i tron på att vi hade öppnat, flera stycken gjorde samma sak. Iaf så utbrister Frida, men vad är det för en liten dam som är här inne och går... Sen står jag, Micke och Frida vid entrèdörren. Utanför står det som små stolpar och en står så att det blir en väldgt liten öppning vid dörren. Jag tyckte att dom borde ha stått lite glesare och frågar därför varför dom står så där tätt. Micke tror att det är för att ingen ska kunna köra in med bilen genom dörren och göra inbrott. Då säger Frida, vad då finns det risk för det eller?? haha... Som vi skulle veta det.. Känns bra att man kan skratta och ha så pass kul som vi har redan. Det känns som en bra grupp tycker jag. Helt klart! Kom hem strax före sju idag. Fixade lite plättar och sen kollade jag på idol. Eller slötittade lite rättare sagt. Sen blev det en promenad med Fredrik. Jag rustade med både långkalsonger och vantar. Vantarna fick jag ta av mej men annars satt inga kläder i vägen kan jag säga. Hösten är här känns det som. Härligt tycker jag!
Nu är det dags att sova. Ett sista ryck väntar imorgon innan vi alla har gjort oss förtjänta av lite helg.
God natt och sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0