Vildsvin

Så har även vi sett dom, vildsvinen! Uch vad dom var fula! Jag vill inte för allt i världen möta ett sånt där odjur i skogen. Det som är otäckast av allt är att dom är så tama, knappt två meter från bilen stog dom där bara och kollade på oss utan att röra en fena. Hade vi haft mat med oss hade dom säkert ätit ur handen på oss. Nej, några såna där vill jag som sagt inte ha i skogarna. När och om det blir jakt på dom, då är jag den första som tar jägarexamen kan jag lova =) Men lite kul var det allt att ha fått sett dom... Just nu håller jag på och kokar potatis till matlådan imorgon. Jobbar till 18 och sen funderar jag på att stanna kvar och shoppa lite. Är så fruktansvärt sugen på det och det finns en del som jag skulle behöva! Jacka har jag kommit på att jag nog trots allt vill/behöver ha, ett par skor utan klack, tröjor och kanske nån skön sjal. Så vi får se om jag fortfarande är sugen efter jobbet och om orken finns. Nackdelen med att stanna kvar är att jag inte är hemma förrän efter 21. Det blir en lång dag i så fall....
Nu ska jag vänta på potatisen och sen blir det läggdags. God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0