Trevliga kaffedrickare

Jag har inte hört av Fredrik på hela dagen och än har jag inte fått svar på smset som jag skickade för ett tag sen...
Typiskt karlar och inte få tummen ur. Alltid likadant! Tur att det finns handlingskraftiga kvinnor.. haha!!
Jag tycker mej ha märkt att Emmie är lite av samma sort, som vill fixa, dona och planera.
Kan det vara så att det är ett storasyster syndrom det där?
Min moster är rätt bra på att dona och greja hon med och hon är oxå storasyster. Så ja, det är möjligt att det är så.
Det blev en dag med just ingenting idag. När mamma och pappa kom hem åkte vi till mormor en sväng.
Eftersom jag bara får fika hos mormor passade jag på och tog för mej av det som bjöds =) Mormor fällde en rolig kommentar oxå då vi pratade om att jag lärt mej och tycka om kaffe. Mormor tyckte minsann att folk som drack kaffe var trevliga och sen fick saftdrickarna säga vad dom ville =) haha!
Om ni inte förstått det redan så är min mormor en riktig "kaffetant". Kaffe förmiddag och eftermiddag ska det vara!
Vad jag ska hitta på nu vet jag inte. Självklart regnar det ute. När ska det sluta regna och bli bra väder?? Hela augusti har ju varit så här. Usch och fy! Nej, om man kanske skulle ta och slå på tv n en stund då. Något av värde borde väl visas iaf.

Kommentarer
Postat av: M

nää inget stora syster syndrom, isf är jag undantaget för jag är ju minst men har de takterna i mig:P

2008-09-07 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0