Spana in!

http://www.dt.se/nyheter/borlange/article350562.ece Inte varje dag man är med i tidningen.

Än så länge har denna söndag varit lugn och väldigt skön dag faktiskt. Har småpysslat med lite allt möjligt. Nu tänkte jag försöka mej på och bränna korten på "dom andras" dator till skiva. Det är ingen idè med att mina kort tar plats på deras dator längre. Känns tryggt att ha dom på skiva oxå. Sist jag brände gick det väldigt smärtfritt till en början men sen började det självklart och krånlga. Så nu ska jag göra ett nytt försök med resten få se om det går bättre.
Lite senare pratas det om vildsvinssafarie. Moster och dom var iväg igår och kollade så mamma och pappa blev nog lite nyfikna dom med, för i förmiddags kom mamma med förslaget om att vi oxå skulle åka och titta. Så fruktansvärt äckliga djur! Och dom är tama gör det inte bättre heller. Usch och fy!! Nej, utrota gärna dessa hemska varelser! Vill inte alls ha dom i skogarna. Det var allt så länge. Trevlig söndag eftermiddag önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0