Schema

Idag har vi kommit ett steg närmare. Schemat har kommit i vår ägo! Äntligen, som vi har väntat på detta schema. Mitt schema passade väldigt bra med bussar och var väldigt bra överhuvudtaget tycker jag. Börjar aldrig tidigare än 9.45, stänger bara en dag i veckan och jobbar inte mer än var tredje helg. Det enda minus är att jag jobbar till 18 på fredagar =/ Lite synd att det inte var mer sammanhängande ledighet. Hade varit kul och kanske hälsa på Fredrik där nere nån gång oxå. I värsta fall får man väl ta en dag ledigt i så fall.... Det som oxå är bra är att jag fortfarande kan ha städjobbet kvar. Om inte jag och Malin kan byta dag kan jag städa på måndagar när jag har slutat och på onsdagar som är min lediga dag. Skulle vi byta blir det så att jag är ledig på tisdag istället och det gör ju ingenting. Som sagt, jag är nöjd =) Dagen idag har sett ut likadant som igår kan man säga. Uppackning av krukor. Jag tror aldrig dessa kartonger ska ta slut nån gång. Och så mkt skräp det blir! Idag har jag oxå stått och mosat kartonger =) Kul apparat det där....  Väl hemma hamnade jag här i vanlig ordning. Sen mat och så iväg och städa. Imorgon var det tänkt att jag skulle träffa Tess på kupolen. Nu blir det inte så iaf på grund av att hon ska jobba. Ska iaf dit och köpa hårfärg så mamma får slänga i den på kvällen. Känns som att det verkligen behövs! När vi pratar kupolen, den ligger på tok för nära Blomsterlandet :P Jag törs lova att det kommer och spenderas ganska mkt tid där framför över.... Tyvärr måste jag nog säga :P
Kanske dags och krypa i säng nu. Börja kännas och vara uppe så tidigt...
God Natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0