Kommit till rätta!

Självklart har Fredrik kommit till rätta. Han hade mobilen i ett par andra byxor igår och därför inte hört mina mess. Lite konstigt att jag inte fick svar senare tycker jag dock... menmen... Var iaf hem till honom en sväng på eftermiddagen.
Det var tänkt att vi skulle ut och gå en sväng nu på kvällen oxå men självklart regnar det ju! Bläää!
Får göra ett nytt försök imorgon få se om vi har vädergudarna med oss då istället. Får hoppas på det!
Måndag imorgon oxå. Helgerna bara springer förbi oavsett vad man gör. Denna helg har inte innehållit ett dugg men ändå har det rusat iväg i raketfart. Imorgon kommer som sagt "Kruk-Anna" och ställer i ordning i hyllorna åt oss.
Ska bli spännande! Börjar fundera på om jag inte ska lägga mej snart. Förhoppningsvis kan jag sova lite bättre i natt.
God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0