Ingen bra dag...

Idag har det inte varit någon bra dag. När jag kom till jobbet och kollade dagens program var jag uppsatt på kassan två timmar plus att jag skulle städa omklädningsrummen. Min arbetstid på måndagar är 10-14 och dessutom kommer det blommor på måndagar. Med andra ord blev det en stressig och rörig måndag. Tröttheten börjar komma oxå efter åtta dagars jobb. Kände att jag inte hade mkt till tålamod idag. Fick sen stressa till tåget eftersom jag var tvungen och vara kvar en stund till och diskutera med Malin hur vi skulle ha det i snittet. Väl hemma fanns det iaf något som muntrade upp mej. Jag hade nästan glömt bort den där vinsten eftersom jag fick ett mejl om det i början av augusti. Men idag kom mitt presentkort på 1000 kr på the body shop :D Bara jag får några timmar över ska jag åka till Falun och unna mej en massa härliga saker. Det brukar vara så dyrt där så man handlar aldrig nånting. Men nu ska jag verkligen passa på =) Vinsten kunde inte ha kommit lägligare. När jag är som mest utpumpad....
Denna vecka kör jag med städningen igen. Idag var det förstås väldigt tungt. Imorgon får jag sova iaf. Jag börjar inte förrän 12.30 och sen ska jag och Frida stänga. Tisdagar kan nog bli bra dagar =) Imorgon hade jag tänkt åka dit lite tidigare och handla lite. Det där underbara coctailglaset ska jag bara ha! Det var kärlek från första ögonkastet =) Nu ska jag se lite hockey på tv och sen är det läggdax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0