Höst snart?

Jag blev lite förvånad när jag strax före elva gick in i köket och såg att det endast var 10 grader ute. Det har det annars varit när jag har gått upp vid kvart över fem på mornarna. Kanske håller höstluften på att komma..? Jag hoppas det! Jag tycker inte alls om den här fuktiga luften som varit på sista tiden. Mitt hår tycker inte heller om det. Det blir inte dom där fina lockarna som ibland kan visa sej utan det blir krusigt och spretar åt alla håll. Nej, låt det bli höst och kyligare nu! Som tidigare nämnt blev det en sovmorgon idag med. Sen dess har jag inte gjort annat än sutit här nästan. Och ätit och duschat då. Vad som händer idag vet jag inte. Än så länge har inte Fredrik hört av sej. Vet ju inte hur han har tänkt sej dagen så jag ligger lågt få se om han hör av sej senare.
När vi snackar höst så finns det förutom vädret ett annat tecken på att hösten är på G, hockey så klart =) Gabbe är till Falun idag och spelar andra träningsmatchen för säsongen. Nästa helg är det i Nora och då ska ev jag följa med och kolla. Fast det som lockar allra mest kanske är IKEA ändå =) Oavsett om jag ska med eller inte så ska det inhandlas en hylla som jag ska ha alla groddsaker på. Jag hittade en lagomt stor och en lagomt dyr hylla på nätet som jag ska slå till på. Pappa erbjöd sej annars och fixa ihop något på jobbet men man vet aldrig när det finns tid till det då dom har ganska mkt och göra där nu. Dessutom finns det inga garantier för att den blir nå billigare heller. Så en IKEA hylla får det bli. Nu ska jag plocka ihop lite innan "regeringen" kommer hem från Falun och börjar klaga =)
En trevlig dag önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0