Helg!!!!

Äntligen helg! Jag fick förfrågan om jag ville jobba i helgen. Jag gick med på söndag men sen ringde jag och sa ifrån mej det oxå. Jag vill gärna hinna träffa Emmie lite när hon är här. Dessutom blir jag nästan lite irriterad på att hon inte kan ge mej några fler timmar i veckan istället. Hela denna har det varit mkt så jag kunde väl ha fått ett par timmar till igår och idag till exempel. Menmen... Poängterade iaf att jag framöver är intresserad av att jobba extra om det behövs. Jag vill ju inte att hon ska få intrycket av att jag inte vill jobba för så är det inte. Även om denna helg inte kändes ok.
Emmie kommer som sagt, ja.. Ikväll kl 21 ca anländer hon. Ska bli skoj och träffa henne! Laddat med hallongrottor är det ;) Imorgon ska Gabbe troligen spela träningsmatch så det blir premiär i isladan. Om inte annat så blir det på söndag. Så himla kul! Som jag har längtat efter hockeyn! Hösten är en för underbar tid ändå.
Till sist vill jag bara säga att det jag grattade Martina och Mattias till igår, det var förlovning :D Så glada för er skull!
Nu funderar jag på och ta en promenad. Hur fint som helst ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0