Veckan som gått

Återigen några dagar sen jag skrev. Äntligen får jag koppla av en stund, annars har veckan gått i ett.
Måndag är en riktig jobbdag då jag bara hinner hem en timme och äta innan jag ska iväg och städa.
Tisdag fick jag lite sovmorgon iaf. Efter frukost var jag ut och gick med Daiko i snöblandat regn. Synd att det var så dåligt väder för annars hade jag gärna gått längre. Snällare hund finns inte. Kanske lite väl nyfiken på allt men annars var det inga problem och promenera med honom =) Onsdag är normalt min lediga dag men den här onsdan fick jag hoppa in och jobba för Malin mellan 14-19.15. Innan dess gick jag och Tess på kupolen och bara umgicks. Självklart blev det lite handling oxå. Trodde jag gjorde ifrån mej för ett tag på den fronten förra onsdagen men tydligen fanns det något mer som jag skulle ha =) Några trevliga timmar med Tess blev det där iaf. En bra eftermiddag på jobbet blev det oxå med mkt produktion. Hemma vid 21.15 efter 13 timmar borta. Somnade ganska lätt kan jag säga.
Idag har det varit en 10-15 dag. Även idag har det varit en toppendag på jobbet. Jag la i högsta växel för att med gott samvete kunna ha min lediga dag imorgon =) Och vår snittkyl blev jättefin! Vet inte om vi någon gång haft det så välfyllt och fint redan på en torsdag. Annars brukar det alltid vara så att vi blir klara där för helgen på fredag em.
Så imorgon ska det bli skönt att få åka till Hedemora och bara vara. Dessvärre ska karl`n min jobba större delen av dagen, vilket inte var tänkt när vi "bokade". Men jag åker dit iaf för jag kan ju lika gärna vara där som här hemma. Ska jobba helgen sen men trots det tänker jag stanna hela helgen. På lördag ska jag vara chaufför för då vankas det 20-årsfest. Kommer säkert vara helt dö på söndag men det får jag ta. Jobbar ändå inte mer än 11-17 så jag ska nog överleva.... Nu ska jag packa ner det sista och sen blir det sova.
Hör ni inte av mej under helgen så får jag önska alla trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut att bli thai ikväll och lite bus med Oscar. Img är det lite kalas för Flippen och Frippe.. men i övrigt vet jag inte..

2008-11-21 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0