Ledig

Onsdag och min lediga dag. Så skönt det ska bli att bara vara hemma och slappa! Så klart är det lite småsaker och pyssla med men jag behöver iaf inte ut och flänga. Ska ta mej upp snart och äta lite frukost och sen blir det en promenad. Ska även köra magträningen sen. Jag vägde mej igår och vågen stog på 1,5 kg mindre än vad den gjorde sist jag vägde mej. Om det stämmer vet jag inte men det pepper en att fortsätta röra på sej.
Med tanke på hur mkt onyttigt man stoppar i sej när man befinner sej i Hedemora kan det behövas :P haha....
Slå in lite julklappar står oxå på schemat idag. Dom ligger just nu inne i en påse i en garderob där alla i familjen har ytterkläder å dylikt. Inte det bästa kanske så det lär ordnas på stört. Skönt förresten att det där med julklappar snart är avklarat. Det blir en späckad tid fram till jul då jag jobbar i en bransch där julen är lika med högsäsong.
Den 14 blir det julbord oxå med Örjan och hela hans släkt på mammas sida. Efter lite pusslande gick det och ordna så Karin kunde jobba för mej den söndagen. Istället fick jag jobba hela helgen före jul men det kan jag ta. Viktigare och kunna följa med på julbordet. Fast nu börjar man så klart bli nervös för det oxå. HELA släkten på mamma Lenas sida. Var jag nervös när jag skulle träffa mamma och pappa så är nog det här tio gånger värre. Aja, det blir på nå vis...
Nu måste jag stiga upp om det ska hinnas med något idag. Onsdag är ju lika med städning oxå =/
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Släktkalas alltså.. scary! Kanske lär dra ihop ett på DIN mammas sida också... =)

2008-11-26 @ 17:57:03
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0