Onsdag

Skapligt omslag i vädret! För någon dag sen var det sol och 30 grader, nu 10 och regn..

Men mej gör det ingenting. Skönt med lite annat väder emellanåt, speciellt när man jobbar oxå.

Igår ringde Anneli och sa att hon hade feber och undrade om jag kunde jobba idag. Så jag gjorde det.

Jätteskoj dag där jag fick producera och vara kreativ i massor =) Sånt gillas!

Var tänkt att jag skulle upp till Furudal och hälsa på Gabbe ikväll men det fick ju ställas in då jag jobbade ist.

Så nu har jag en kväll för mej själv eftersom övriga familjen är upp dit =) Så himla skönt! Ingen som tjötar..
Kanske börjar bli dags och flytta hemifrån snart. Känns så iaf, få sköta sej själv.
Vi får väl se hur det blir till hösten om jag har ekonomi till det. Annars är det bara ut och leta på sej nån rik typ som kan försörja mej =) haha.. Aja, vi får se som sagt...


Fotbolls- Em har börjat oxå. Inte så överdrivet intresserad men jag såg gårdagens öppningsmatch iaf.

Vinst mot Grekland med 2-0. Skoj, skoj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0