Tomt utan honom....

Ännu en dag har gått. Känns mkt bättre just nu. Bara och hoppas att det där inte är någonting. Annars får man väl ta den smällen. Var hem till Fredrik en sväng på eftermiddagen. Vi har inte känt varandra länge men jag har redan vant mej vid att han finns i mitt liv när helst jag önskar, bara några hundra meter bort. Därför kommer det bli tomt när han åker tillbaka till Luxemburg på fredag. En hel höst utan honom =( Eftersom jag har alla mina vänner minst tre mil bort känns det skönt att ha haft en på så nära håll ett tag. Att bara kunna göra nån spontangrej med någon är inget jag har varit bortskämd med de senaste åren. Det kommer med all säkerhet att bli en lång höst.
Helgens planer blev inte av heller =( Inte heller skulle vi kalas för Adam imorgon av någon anledning så jag vet inte vad jag ska hitta på i helgen. Något fint väder är väl inte att räkna med heller så det lär väl bli ganska så rastlöst.
Kanske får prova mej på och göra lite vinbärssorbè igen. Vore skoj om man kunde lyckas med det...
Får nog ta en sväng till vinbärsbuskarna nu och kolla om mormor har lämnat kvar några bär =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0