Suck...

Suck... Så blev det ingen fest ikväll heller. Jag kan sträcka mej långt men inte så långt att jag tar bilen till Hedemora för att vara där till 21. Nej det känns inte värt det. Så det ser ut att bli en hemmakväll ikväll oxå =( Blää! Börjar bli så förbaskat rastlös... Kanske skulle ta och göra någon nytta. Men vad vet jag inte. Jag gick in på IKEAs hemsida och tänkte beställa en bokhylla till  mina grodor. Det finns inga som helst garantier för att det blir något IKEA besök i höst trots att det är sagt så. Därför är det lika bra att beställa det man måste ha nu på en gång. Men tror ni inte att den bokhyllan jag vill ha inte finns på nätet och inte i nån butik i närheten heller. Fan, fan, fan!! Varför kan det aldrig gå som man vill nån gång?! Bara och försöka hitta en ny men det är inte det lättaste och hitta en som funkar. Den får inte vara för bred eftersom den ska stå mellan sängen och en dörr där det knappt är en meter brett. Det blir en svår nöt att knäcka och jag känner att det är lite kris. Känns alldeles för "plåtrigt" med alla grodor inklämda i den stora bokhyllan. Så en till hylla måste jag ha.
Kollat på lite friidrott nu oxå. Den svenska mesheten gjorde sej åter påmind. Arvidsson var nöjd  över en elfte plats i spjut och menade att han inte kunde gjort bättre ifrån sej. Herregud, ska man hålla på och mesa så där kommer man ingen vart! Emma Gren kom ingen vart i höjd hon heller. En nionde plats blev det till slut. Nej, det här har inte varit svenskarns Os. Jag "lånar" Emmas uttryck och säger bryt ihop och kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0