Mamma Mia!

Det är sällan jag är på bio och när mamma var på bio sist, det hade hon ingen aning om. Iaf så åkte hon och jag till Djurås för att se Mamma Mia. Det var meningen att hon skulle ha Anna-Lena med sej först men hon backade ur. Det skulle hon aldrig ha gjort! Bästa filmen jag har sett på länge kan jag säga. Och Abbas musik, med risk för att bli idiot förklarad eller nåt så måste jag säga att den är fantastiskt bra! Musiken gjorde mkt kan man säga. En film som jag varmt kan rekommendera! Innan bion hade vi försenat kalas för Adam. Var så fint att vi kunde sitta på altanen och fika. Underbart! Men som vanligt när Adam fyller år vill getinarna vara med och fira. Men med främst mosters angagemang lyckades vi hålla dom på skapligt avstånd =)
Sista kvällen som riktigt ledig nu. Imorgon börjar allvaret. Tror aldrig att jag har varit så här nervös nån gång. Jag får ibland en känsla av att jag har fått ett alldeles för stort förtroende och att jag inte kommer att kunna göra nog bra ifrån mej för att göra dom nöjda. Jag vet inte varför jag känner så men det känns som att den här uppgiften är föör stor för mej. Då just jag av alla dom som sökte har fått chansen måste dom nog vänta sej nåt alldeles extra av mej. Det är så jag känner! Men jag sla göra mitt bästa och så räcker det så långt det räcker. Mer kan jag inte göra.
Samtidigt som jag är väldigt nervös så är jag oxå väldigt förväntansfull. Det här är något helt nytt och jag vet inte alls hur det kommer och bli. Men jag hoppas och tror att det blir bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0