Hedemora

Precis hemkommen från Hedemora. Jaa, jag och Fredrik skulle dit och gå på bio med Märta, Tias, Bratt, Dennis och Örjan men så visade det sej att det var inställt =( Surt sa räven! Vi fick iaf äta med dom så HELT förgäves var väl inte turen dit om man ska se det positivt på något vis. Gårdagen spenderades oxå i Hedemora så det har alltså blivit en hel del Hedemora det senaste dygnet. Tog bussen direkt dit från jobbet igår så jag var väl där vid sju tiden nånting. Böt lite kläder och sminkade om innan vi åt pizza och började dricka. Tror vi var en tolv personer eller nånting. De flesta drog vidare till Kingen sen så det blev inte så farligt sent. Jag, Märta, Tias, Bratt och Tommy tog en promenad i regnet innan vi la oss och flumade. Var tänkt att jag och Bratt skulle dela Madrassen men det dröjde inte länge förrän Märta och Tias letade sej ut från sovrummet och gjorde oss sällskap. Med sej ut tog dom sin bäddmadrass och det slutade med att jag låg på den istället. Inte världens bekvämaste kan jag säga men ett par timmar blev det iaf. Hemma vid halv två sen. Duschade och gjorde mej i ordning och vid halv fem åkte vi till Hedemora igen, vilket som sagt blev en kort historia. Menmen, kan ju inte ha tur jämt heller... Tänkte jag skulle leta på nån bra film här i gömmorna och lägga mej och se på. Sen tror jag faktiskt att jag är nöjd med att sova... Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0