Guldet blev till sand

Jag hade nästan räknat med att Stefan Holm skulle ta hem Sveriges första guld i detta Os. Då hade jag kanske inte räknat med den där livsfarlige ryssen. Iofs hade nog Stefan kunnat hoppa högre än vad han gjorde men den där ryssen, han var oslagbar. Så det blev en ny fjärde plats. Återigen, får jag säga surt.... En medalj borde han ha grejat så det var en klar missräkning. Ser inte ut som att vi får något guld i detta mästerskap. Vet inte vem som skulle kunna ta det åt oss i så fall. Jag kan då inte komma på någon....
Tidigare idag har jag annars varit ute och gått en promenad. Köpte nya "gå skor" för snart två månader sen. EN gång har jag använt dom. Så nu är det allt på tiden att jag kommer igång med gåningen igen. Ska göra ett försök och börja med magträningen på torsdag oxå. Kan verkligen behövas!
Städningen väntar även ikväll. Imorgon ska jag göra en sväng till Falun och träffa Lollo och lilla Elsa. Tess och Julian skulle oxå vara med vad jag förstår så det ska bli trevligt. Kul att träffa alla på en och samma gång =)
 Nu ska jag bara vänta in Wissmans semifinal om ugnefär en halvtimme. Undrar hur långt han kan komma egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0