Fredag kväll

Snart har ännu en vecka gått. Längsen en vecka gick så här saakta! Känns som evigheter sen jag sa hejdå. Jag hoppas och ber att han får komma hem den 6:e. Snälla låt det bli så!
Var som sagt till Blge en sväng idag. Blev inte mkt till handlande kan jag säga. Hittade iaf det viktigaste, ett par foppatofflor. Återigen blev jag påmind om mina små fötter. Hua!
Och så är det klart att det blir utbildning i Gävle på torsdag och fredag på Blomsterlandet där. Ser med spänning framemot det. Blir liksom en inblick i hur det kommer att bli efter öppningen den 18 september. Det är jag och Karin som ska iväg eftersom vi inte är ansvariga för något område behövde vi inte åka iväg en hel vecka som dom andra var tvungna till. Känns rätt skönt tycker jag! Det enda som känns så där är att jag måste hämta hyrbilen som vi ska ha, i Blge redan klockan 7 på morgonen. Shit! Hade hoppats på att Karin skulle hämta den. Tycker inte riktigt om att köra andras bilar av nån anledning men har väl inte så mkt och välja på nu. Aja, det ska väl gå bra.... Som tur är får jag sova hos Tess natten till fredag. Tack så jättemkt för det! Hon skulle upp och göra teoriprov på fredag så det var ju skönt att jag inte behövde dra upp henne i onödan. Nu skulle hon ju ändå upp så.... Som sagt, riktigt skoj ska det bli!
Och imorgon ska jag trots allt, säger det igen, ut och fara. Fest i Hedemora och vem tackar nej till det!? =) Jaa, inte jag tydligen. Utgång väntade oxå så det har nog alla förutsättningar för att bli riktigt skoj. Kanske bäst att ta kväll snart med tanke på morgondagen och att jag faktiskt bara har söndagen och ta igen mej på. Sen börjar allvaret på måndag. Föreläsningar på förmiddagen och ut i skogen på eftermiddagen. Det kan nog bli en spännande dag.
Nej, nu får det räcka för idag. Dags och börja tänka på refrängen.
God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0