Framtid.

Ingen ro i kroppen. Vi började en ny kurs igår som innebär läsning, läsning och åter läsning.
Det passar mig bra med tanke på att jag läser så mycket annars och har "vanan" inne.
Dock har det gått tungt idag. Jag har ingen ro att sitta stilla. Det är så mycket annat som snurrar i huvudet.

Framtiden är något som stöts och blöts just nu. Hur vill JAG leva mitt liv? Vad är JAG?
Tycker mig ha kommit en bit på väg med valet av utbildningen i alla fall. Jag känner mig nöjd så här långt.
Dock finns det fler bitar än så som måste falla på plats också. Jag hoppas att allt ger sig med tiden.
Nu är jag som sagt vilsen på en del punkter och ovissheten är lite jobbig.

Detta blev väldigt kryptiskt och antagligen ingen som förstår. Vill nog ha det så också.
Kände dock att jag behövde sätta några ord på mina tankar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0