Fredag!

Det är fredag och helg på ingång.
Oftast har jag känslan av helg trots att jag är arbetslös och alltid är ledig.
Denna helg känns verkligen som helg då Örjan faktiskt är ledig ikväll :)
Eller ja, han ska på träning och är hemma vid 20-tiden.
Dagen har börjat med en promenad i solen. Sommarvärme!
Tycker dock att det får bli lite svalare höstluft istället.
Dels för att bli av med alla bananflugor som härjar precis överallt. Blir galen!
Dels för att jag vill använda mina stickade och varma tröjor.
Shorts och färgglada t-shirts och linnen är sedan länge längst in i garderoben.
Dessutom får man inte ut så mycket av solen när man bor i lägenhet och utan balkong :(
Idag måste jag dessutom söka lite jobb så det ser "bra ut" när jag besöker ams om ca 1½ vecka.
Dax och sätta fart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0