I Björbo.

Jag är i Björbo över natten.
Pappa böt däck på min bil igår så nu är jag redo för vintern (hoppas dock att den dröjer)....
Jag åkte vid 12-tiden igår.
När jag kom till Borlänge åkte jag tokfel i rondellen vid kupolen.
Det var mkt trafik och så rörigt. Helt plötsligt inser jag att jag har åkt förbi där jag ska åka ut. Hahaha!
Precis när jag bestämt mig för att åka via kupolen och ut på stora vägen därifrån,
ringer pappa och fråga om vi ska äta lunch ihop på kupolen.
Han och Gabbe (som gör prao hos pappa denna vecka) hade varit i Falun på trämässa.
Så det var bara att svänga in och parkera. Vi åt supergod mat på matpalatset.
När jag sedan kommer ut till min bil kommer jag på det.
Jag har glömt p-skivan! Och tror ni inte att det sitter en gul j-vla lapp där. 300 kr. Sååå roligt!
Tur i oturen att det inte var mera. 300 kr är hanterbart även fast man är arbetslös.
Men så onödigt iaf!
Annars blev det en soft dag här igår.
Jag pluggade inför högskoleprovet och till kvällen tittade vi på hockey på tv.n...
Idag tänkte jag läsa en liten stund till och vid 14-tiden tänkte jag bege mig.
Då blir det lagom och handla på RP och sedan ta med sig Ö hem då han slutar kl 16.
Kl 17 väntar fredagsgympan.
Imorgon, alltså högskoleprovet och en ny version av det oxå.
Jag återkommer imorgon efter skrivet prov med kommentarer ;)
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0