Veckan som varit.

Det är fredag igen!
En bra vecka som har varit tycker jag.
I tisdags var vi till Avesta en sväng och köpte färg.
Nästa projekt här i lägenheten är att måla garderoberna ute i hallen.
Det får bli typ två åt gången. Dels för att kunna förvara alla saker någonstans under tiden,
dels för att det kommer och bli en del pyssel. Framförallt garderoben med en massa lådor.
Men det är värt och lägga ner enegi på för det blir sååå bra när det är klart.
Tid har jag ju oxå en massa :)
Så färg har vi alltså köpt. Det blev en sväng till plushuset oxå och på elgiganten.
Ö köpte sig en MP3 spelare för gymmet, för presentpengarna.
Onsdag var det hockey som gällde. Gratis inträde och derby, Hsk-Falu if.
Det var med andra ord mkt folk! En seger fick vi oxå :) Duktiga grabbar!
Annars har jag tränat en del som vanligt. Igår kände jag mig riktigt stark på pushen :)
Plusade på 2,5 kg på många av låtarna. Känns så bra då man känner att det ger resultat.
Idag är det fredagsgympa! Jag hoppas att det inte känns alltför mkt från igår....
Efter gympan blir det fredagsmys :) Sen Örjan har börjat jobba dagtid vet även vi vad fredagsmys är.
Hasse kommer nog oxå förbi när han kommer med bussen från kryssningen.
Jag har en aning om att han är sugen på en whiskey :)
Nu ska jag röja upp här lite, sen hämta Ö och handla lite.
Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0