Målarbod.

Vi har haft målarbod här några dagar. Målning har varit prio ett.
Nu är vi klara och jösses så bra det blev!! :) Värt alla timmar som vi har lagt ner på detta.
Vi började måndag förmiddag med att plocka ner alla saker, kläder och städ saker, i kassar.
Klämma in allt i sovrummet, ut med alla lådor och putsa utavbara tusan för att såsmåningom kunna börja måla.
Den dagen höll jag på från 12.30 till 22.30 :) haha... Helt galet!
Det jobbigaste och det som tar längst tid är ju förarbetet. Tisdag och onsdag gick det mycket fortare
och idag kunde vi äntligen plocka in i igen efter att ha haft kläder, dammsugare, mopphink, lådor mm överallt.
Detta var alltså städskåpet och klädskåpet. Nästa vecka tar vi de andra tre som inte tar lika lång tid.
I helgen finns det nämnligen ingen tid till målning då Ö jobbar och jag åker till Björbo.
Ser framemot helgen, det var ett tag sen jag var i Björbo nu.
Imorgon ska jag möta mamma i Borlänge och åka med henne därifrån, lördag hoppas jag på hockey och
på söndag får vi fira pappa på något vis.

En vecka kvar innan jag och Ö drar på hemlig resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0