Tyst och stilla

Ja, det är just vad det är nu. Örjan jobbar kväll och jag sitter här framför datorn.
Någon bil som åker förbi emellan åt men annars knäpptyst. Så skönt det är!
Efter gårdagen är tyst och stilla precis vad jag behöver :P Men vilket röj det var!
Dock började kvällen lugnt med en middag på akropolis, bara jag och Örjan.
Så skönt att bara sitta ner i lugn och ro med god mat och dryck och bara prata.
Vi hinner umgås alldeles för lite i veckorna. Efter middagen gick vi hem och hämtade dricka och sen till Dennis.
Han har flyttat in i en jättefin lägenhet på andra sidan gatan här. Där var det en del folk.
Galet rolig kväll innan vi drog till hotellet. Där tappade jag bort grabbarna men träffade istället Jessica,
Markus tjej. Vi släppte loss på dansgolvet! Riktigt skoj hade jag men tyvärr inte Örjan :(
Idag har jag faktiskt lite dåligt samvete. Hur som, vi möttes upp på donken och åt innan vi var hem till Dennis igen.
Jag tror att det var tänkt en efterfest men ingen orkade riktigt styra upp något. Vi börjar nog bli gamla :P
I säng strax efter halv fyra. För Örjans del blev soffan i natt och ingen av oss vet riktigt varför :P hehe.
Det bara blev så! Idag, en lite seg förmiddag. Dock en bättre eftermiddag med besök i Sjulsbo.
Vi tog en sväng ut i skogen och hämtade granris.
Mitt i tvätten och allt annat igår så hann jag även ut till Hildèns och köpa ljung till lådan.
Lena stod för ljungen. Schyst! Igår var vi även och firade Jenny med blommor som fyllde år i fredags.
Selma var lite trött och butter när vi kom men efter att hon fått "BUULLLEEE" som hon själv säger, så blev det mycket bättre. Sockerkick de lux :p Vi myste och busade en bra stund hon och jag.
Försökte jag sätta mej på soffan en stund som kom hon och tog tag i mej och så skulle vi hitta på nya hyss :)
Sötunge! Att en sån liten människa kan sprida så mycket glädje.
Jag märker oxå på Örjan hur mkt han tycker om henne. Han är så duktig med henne!
Jag är övertygad om att han blir en jättebra pappa när den dagen kommer :)

Så helgen har varit bra med andra ord. Men den går på tok för fort som vanligt!
Imorgon är det en ny vecka igen. Jag ska ansöka om ett par dagars semester i november.
Nu när jag får stanna tills sista januari så blir det ändå några månader som jag har jobbat,
så ett par dagar kan vara skönt och ta ledigt :)
Nu är det dags och styra lite mat innan jag landar framför tv:n.
Ha det bra så hörs vi snart igen! Ska göra ett ärligt försök nu och bli lite mer flitigare här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0