Tvättar

Så sjukt uttråkad! Sitter och väntar på tvätten som är klar om ca 20 min.
När jag kom ner till tvättstugan idag satt vår "plupp" ,som man bokar tid med, på 1a mars.
Alltså i måndags men det stämmer inte alls. Jag kollar alltid två gånger och vet att jag bokade idag.
Alltså måste någon ha låst upp pluppen, flyttat den och satt dit sin egen.
Fan så sur jag blir! Dock såg jag inte till någon så jag slängde i tvätten iaf.
Kommer personen i fråga och säger något ska den få veta att den lever :P
Örjan jobbar sen kl 14 och stänger idag med. Ska hämta honom och Emelie kl 21.
Fram till dess ska jag som sagt tvätta och stryka och så är det ganska bra på tv ikväll oxå.
Så jag tror att tiden ska gå på något vis iaf. Ev söka jobb oxå även om jag inte är motiverad just nu.
Imorgon blir det en lååång dag. Ö ska jobba 10-21 :/ Ska ev åka till Avesta en sväng på em.
Fick just pengar från F-kassan så liiite kanske jag kan shoppa iaf :)
Fick en liten H&M katalog igår med så mycket vårinspiration att jag blev såå shoppingsugen.
Jag beställde även en cardigan, en topp och lite färgglada smycken därifrån.
Om bara våren kunde komma ute oxå. Just nu blåser det isvindar, -5 och snöar lite :/ Bläää så less jag är....

Nej, det var nog allt för nu. Vi hörs.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0