Min dag!

Min dag är snart slut och jag kan inte säga annat än att jag har blivit väldigt uppvaktad!
Framförallt på FB och sms där det har ramlat in gratulationer.
Och vid lunchtid idag kan det ett blomsterbud. 25 rosor (fast jag fyller 22)
av en hemlig beundrare. Dock har jag kommit på vem den hemlige är :) haha. Svårt.
Under eftermiddagen har Jenny, Selma, Hasse och Lena varit här och fikat oxå.
Selma är världens solstråle. Såå glad hela tiden. Eller ja, ända till farmor och farfar kom.
Farfar är riktigt otäck :P hehe... Fick iaf parfym av Selma, tulpaner av svärmor och dataväska av svärfar.
Vid 17 tiden åkte jag och Örjan till Avesta där vi åt middag med mamma och pappa.
Klockan 19 var det match med dalalaget för Gabbs del. Det blev 3-3 till slut.
Dock ingen bra isats av laget tycker jag. Gabbe fick med sej ett mål och ett ass iaf.
Det var min dag det! Jag kan inte vara annat än nöjd. Lite mer kalas väntar i helgen sen.
Nu blir det tv en stund och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0