Tisdag

Det är tisdag förmiddag och jag ha varit uppe ett tag. Andra matteprovet på två dagar är precis avklarat. Bara och hoppas på att det blir godkänt men jag är inte alls säker. Tiden börjar ticka iväg nu, om en månad och några dagar ska det vara klart. Alltför många omprov hinner jag inte skriva :P haha.... Prov i kapitel tre blir det nästa tisdag. Lika bra och få dom överstökade... Reseten av dagen består av lite naturkunskap. Jag ska fila lite på inlämningsuppiften innan jag lämnar in den. Sen är det BARA det sista provet kvar+ ett betygssamtal. Så de närmaste två veckorna är det bara läsa,läsa, läsa som gäller! Dock tänker jag hålla lite låg fart från och med imorrn för att istället kunna ägna mej åt annat. Imorrn kväll kommer ju Örjan =) På torsdag ska jag visa honom dammsjön. Ev att vi tar med oss lite fika, det beror på vädret så klart. På fredag ska vi lämna av Adam vid tåget i Borlänge =( Då ska vi oxå köpa present till Gabb som blir tonåring på måndag. Kära söta, var tar tiden vägen!? Lördag är det jobb som gäller. Riva "härbrädet" vid "Bechea" (eller hur man nu ska stava det) plus lite annat där som ska göras. Till kvällen blir det eurovison och på söndag blir det kalas för vår blivande tonåring. Som ni märker är det en del på gång under veckan så ni får troligen inte höra något från mej på ett tag igen. Ha det bra så hörs vi när vi hörs =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Man får tacka! Intressant... då kanske vi lär ta promenad runt er för att spana in genom fönstet få se omd det är sant... =) haha.. nu skrämmer vi ju livet ur stackarn..

2009-05-14 @ 21:55:45
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: emma

Jag menar det! För idag verkar alla få sina bebisar utan vi... U-B´s förra jobbarkompis sms:a henne nyss och sa hon fått en pojk idag.. och hon hade samma datum som oss... så jag lär nog ta en löptur eller så snart...

2009-05-22 @ 14:25:25
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0