Sol!

Idag har det varit riktigt fint ute. Upp till 20 och sol. Hur underbart som helst! Jag har sutit ute större delen av eftermiddagen och pluggat matte. Repeterat kapitel fyra för nu är det bara det som är kvar :D Jag fick veta idag att med största sannolikhet så har jag klarat 3 av 4 prov. Dock hade han inte rättat klart ett av dom men det såg lovande ut. Så om en vecka är jag troligen klar med det här. Hoppas resten går vägen nu!
Helgen har varit mkt trevlig, eller ja lördag kväll. Grillning med grabbarna och sen gick vi ut på 2½ kök (heter det så) ? Jaa, något liknande iaf. Ner till Sveaparken var vi oxå där vi träffade en "överförfriskad" Marcus som spelade kubb och var på ett riktigt kramhumör =) Kvällens pajas helt klart! Sen blev det efterfest hemma hos oss men nu förtiden tycker jag mest att sånt är såå jobbigt! Vill mest bara sova... Är det åldern kanske? =) Igår sov vi jättelänge och väldigt segt var det. Vi åt pizza innan jag for till Borlänge. Där mötte pappa och Gabbe upp mej och sen åkte vi och hälsade på farbror Per som hade förlovat sej =) Där fick vi oss en överraskning! Vi åkte ut till Torsång och åt glass innan vi for hemåt.
Idag har dagen som sagt bestått av matte. Nu ska jag dock åka och städa. Skönt med lite "kroppsligt arbete" efter all matte idag.
Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ju heller inget bättre för mig än att skriva flera ggr/dag, så det gör du helt rätt i. =)

2009-05-27 @ 11:36:10
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0