Bebisar

De senaste dagarna har det handlat mkt om bebisar. På farmor Rutans kalas var det Jenny med sin mage som stod i centrum. Dels för att det börjar närma sej men även för att hon var på väg och få havandeskapsförgiftning tidigare i vägen. Som tur var gick det tillbaka eller vad man ska söga. Skönt! Vad bebisen ska heta var det oxå tal om så klart.... Igår kom det dessutom ut två bebisar av folk som jag känner. Olle och Josse fick en liten Engla sju veckor för tidigt och moster fd jobbarkompis, som jag gjort praktik med, fick en son igår. Så ja, bebisar har varit på tapeten de senaste dagarna. Nu väntar jag bara på att ett litet kusinbarn ska hitta till världen. Ska bli spännande! Är det inte bebisar som står i centrum just nu så är det plugg. Nu börjar det närma sej upploppet och jag tror att jag kommer att klara av matten faktiskt. Det går bättre än vad jag trodde att det skulle göra om man ser till proven som jag har gjort. Naturkunskapen bör inte heller vara några problem men usch vad jag har tröttnat på att nöta den där boken. Skulle kunna spy!! Men om en och en halv vecka är nog allt det här över. Såå skönt!
Ikväll väntar grillning med lite folk. Bara hoppas att det blir skapligt väder så vi kan vara ute.
Nu blir det iaf frukost och sen lite plugg =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0