En bra fredag

Det är fredag eftermiddag, eller kväll kanske man ska säga. Det har varit en bra dag idag tycker jag. Vi har hunnit med mkt idag, jag och Örjan. Det gäller bara att ge honom en spark i baken för att det ska hända ngt ;) Efter frukost och en dusch torkade jag HELA lägenheten upptill medans han städade av toan lite snabbt och dammsög. Sen strök jag lite medans han gjorde mat. Min "man" kan han, korv med krossade tomater och tacosås med pasta. Enkelt visseligen men såå gott! Han fick ta disken sen oxå medans jag strök klart. Sen blev det soffläge med en kopp kaffe. Denna fredag är Örjans jobbarfredag så jag skjutsade honom till jobbet till 16. Handlade det "nödvändigaste" det vill säga mjölk, fil, bröd, och så klart godis ;) Det är ju fredag! Hem och packade ur och sen UT,UT! Vilket väder! Idag med.... Började mulet men sen sprack det ut. Sol och säkert närmare 5 plus. Helt underbart! Snart kan jag börja använda mina nya tygskor oxå =)
Nu ska jag plocka ihop lite här. Känner att jag måste ta en stunds paus från matten nu. Har räknat närmare 20 tal UTAN att Jocke har behövt hjälpa mej =) Tjoohoo vad jag känner mej duktig!
Imorgon kan jag med gott samvete umgås med mamma, pappa, svärmor och svärfar.
Gabb har hockeycup här och mellan matcherna hade vi tänkt gå och äta. Ska även vissa mamma Hedemora shoppingutbud. Vilket inte är så mkt men iaf :P.... Nej, nu blir det nudlar...
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää, det lär nog bara ta några minuter;P

2009-03-20 @ 21:30:14
Postat av: Johanna

Låter som du har det jättebra i Hedemora! Händer i helgen då? Kram

2009-03-25 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0