Uppdatering

Dags för en uppdatering kanske. Som vanligt ha jag mestadels varit i Hedemora. I torsdags var vi och grattade Emil som fyllde systemålder =) Lite tårta fick vi oxå. Fredag var lika med gokart. Jag, Örjan och Jocke var iväg och körde. Med tanke på att det var första gången för mej var jag skapligt långt efter dom =) Men kul var det!
Sen hem och ladda för fest.Efter första ölen för Örjans del ringer jobbet. Du ska jobba idag! Det hade Örjan så klart glömt bort! Jag fick titta på så ska det låta i min ensamhet och ta ett par cider. Vid 21 slutade han iaf. Som tur är behöver inte killar lika lång tid på sej och göra sej i ordning som vi tjejer =) Så vi var strax på väg till Markus som var värd för Emils 20-årsfest. Vad som händer där tänker jag inte gå in på.... Hem gick jag iaf =( Dock mötte jag upp dom på Kingen sen och det blev ordning på torpet igen. Innan vi gick hem och la oss vid 2-snåret blev det nattamat.
Tack gode för Cafè Paris som öppnar "luckan" där framåt nattkröken =)
Händelsen hemma sen fick mej verkligen en tankeställare.....
På söndag hade Örjan två bandymatcher igen på fm =/  Efter lunchen gick vi på en långpromenad. Solsken och jätteslaskigt men hur underbart är det inte då?! Äntligen börjar man känna att våren är på G.
Kvällen var lika med jobb för Örjans del så jag räknade matte efter bästa förmåga och sen blev det tvn.
Igår var det måndag och det innebär hemfärd. Eller ja, hem och vända bara brukar det bli numer. Städningen väntar ju på kvällen... Idag har jag varit ut en sväng. Återigen en fin dag. Solen sken på fm, det blåste och tempen visade +5. Borde inte det töa undan bra nog nu? Man tycker det. Sökt tre jobb har jag oxå hunnit med idag. Försökte mej på och räkna lite matte men nu har jag kört fast igen =/ Lär nog boka in en ny lektion med Jocke. Nu när jag får läsa naturkunskap oxå kan jag inte bara ge upp matten heller.... Städning ikväll och så lär jag packa.
Hedemora väntar imorgon igen. Tyvärr blev det ingen dejt med Tess =( Sjuk.... Så vi får se hur morgondagen blir.
Det var allt för nu!
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar galet mycket efter våren nu! =) Det är så härligt när varmgraderna börjar komma och solen visar sig igen efter långt frånvaro. Det står inte på om detta väder får fortsätta! Lycka till med pluggandet! Ha en jättebra dag! kramar

2009-03-18 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0