Snart så....

Det är tisdag. Om 24 timmar är jag nästan i Hedemora, sitter på tåget iaf. Äntligen är vi där snart! Jag har varit hemma alldeles för länge nu, börjar snart krypa på väggarna. Det fuunkade när man hade jobb men nu är det värre. Aja, fem dagar i H-mora blir det =) Örjan jobbar så gott som hela lördagen så jag funderar på att åka till Borlänge en sväng då. Sen blir det iaf finalen i melodifestivalen =) Någon gång ska jag gå till Victor och hälsa på oxå. Lär skynda mej innan han flyttar igen :P I april bara det är slut på hockeyn bär det av till Leksand.
Nu ska jag gå upp och fixa frukost innan det blir en promenad. Dock var det inte lika fint igår då vi hade strålande sol och närmare 4 plus. Ge oss mer sånt! Nej som sagt, frukost var det!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Jag är glad för er! =) Jo flytten är på g, har packat en hel del och jobbar lite, så det är det som händer. Hoppas få flytta inom snar framtid! Vi får hålla kontakten! =) Kramar

2009-03-10 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0