När kommer våren?

När ska vi få vår?? När kommer det något glatt och ljust som gör att man blir lite piggare? Jag fick mms av Adam igår och av Emmie idag med bilder på blommor som har kommit där. Med andra ord är det plus och ingen snö där. Fusk!!
Idag har det då varit helt hopplöst tröttsamt! Eftersom Örjan jobbar 13-21 idag har jag fått spedera em på egen hand. Har känt mej ganska pigg fram tills jag slog på mama mia! Efter den var jag helt död och så känns det fortfarande. Skulle kunna lägga mej nu och somna på stört. Nej som sagt, ge mej vår, värme och ljus nu! Tur att man har en del härliga människor omkring sej som förgyller tillvaron. Igår fick jag till exempel träffa Filipoch Jon. Dom gör mej alltid så glad! Tyvärr har jag inte träffat dom sen jul =( Att jag saknat dom är det minsta man kan säga! Jag fick mej en pratstund med Tess på kvällen oxå. Hon som alltid finns och förgyller mitt liv. Det blev ett långt samtal. Har hon väl börjat prata är det snudd på omöjligt att få tyst på henne =) Ska bli skönt och få umgås med Örjan ett tag nu oxå. Jobbigt att han ska jobba em/kväll på lördag bara =(
Det får nog bli en sväng till Borlänge då, eller det ska bli det. Jag ska till Centrumblomman och hämta mitt arbetsgivarintyg som Anneli har skrivit om. Hoppas a-kassan bir nöjda den här gången då. Krångel.....
Nu ska jag återgå till hockeyn. Iofs bara Frölunda-Luleå men är man nörd så är man =)
Får nog bli en sväng över till fyran och kolla på semstersvenskar oxå.
Ha det bra alla! Hörs en annan dag när jag har mer skrivinspiration....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill också ha Vår nu! Det har varit en riktig men lång vinter! Hoppas hoppas! Ha en bra dag! kram

2009-03-12 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0