Kommer sommaren nu?

För tre veckor sen skrev jag det senaste inlägget och då var det precis som idag, sol och lite över 20 grader. Sen dess har det bara varit skitväder! Tills igår då vi fick sol och skapliga temperaturer. Även idag har det varit lika även om det alldeles nyss kom en regnskur. Regnade gjorde det förstås på midsommarafton oxå, till en början. Vid 13,14 tiden slutade det och sen höll det uppe resten av dagen fast det var kallt. Ca 10 grader! Men det är väl typiskt midsommar. Trots vädret firade vi den i Dammsjön med Forslunds släktet och mormor. Äntligen fick kusinerna se att Örjan faktiskt finns på riktigt =) Det blev en jättetrevlig kväll iaf! Sen sov vi där. Det var ett par år sen jag sov där nu. Njöt i fulla drag för det är inte säkert att det blir någon mer natt där i år. Som jag skrev tidigare skulle jag på ICA på intervju och den resulterade i att jag fick ett sommarvik där =) 50 % hela sommaren. Jag har inte kollat på hela schemat men som det verkade kommer jag att jobba 2-3 dagar i veckan och ganska långa pass. Det är ju mycket bättre än att jobba några få timmar och fler dagar. Nu hinner jag göra något mer i sommar än att bara jobba. Synd bara att Örjan ska jobba så mycket =/ Det blir ju pengar men vi hinner nog inte göra så mycket tillsammans. Funderar på och åka utomlands när vi båda har jobbat klart i höst. Vore skönt att få njuta av lite sol och bad en hel vecka! Dock lär vi se först om jag kommer in på skola för då lär det nog inte bli av. Nu tror jag inte att jag gör det då men man vet ju aldrig....
Dags för lite mat nu. Sen blir det städning om några timmar.
Lovar att höra av mej snart igen....
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0