Förkyld

Tyvärr så lyckades nog Tess att smitta mej när vi sågs förra veckan :P Men som jag skrev till henne så gör det ingenting eftersom jag iaf fick träffa henne =) Idag har det hunnits med mycket. Det började kl 10 på arbetsförmedlingen. Med andra ord kunde dagen ha börjat bättre.... Till hösten måste jag gå ut på praktik igen =/ Programmet som jag var tvingad och gå med i nu för att få någon a-kassa, innebär att man måste ut på praktik eller så får man läsa gymnasiekurser. Fy fasiken jag vill inte! Nästan lite ånger att jag inte väntade med och läsa matte och naturkunskap till hösten. Hade jag vetat om det här hade jag ju så klart gjort det. Aja nu är det bara och hoppas på att jag kommer in på skola till hösten... Sen for jag till Hedemora. Vi åkte ut till Hildèns och köpte lite plantor. Pensèerna hade verkligen gjort sitt! Sen handling på RP och på det en pizza. Ingen av oss hade någon fantasi eller ork till att laga mat. Sen städade jag kök och toa så vi kunde lägga på nya mattan i köket. Den var jättefint men kanske aningen liten. Sen åkte jag till Matsbo badet och la mej ett par timmar när Ö åkte och jobbade. Är det kanske där jag får bosätta mej i sommar mellan arbetspassen??
Förhoppningsvis kan det bli några dagar i Dammsjön oxå.
Nu blir det lite mat och sen säsongspremiär av allsång på skansen =)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0