"Trök-måndag"

Det är måndag och vilken tråkig måndag sen! Flera plus och ingen snö kvar. Snorhalt var det på vägen här utanför. Höll på och köra ner på gräsmattan när jag skulle in på gården :P Det hade varit något det! Så typiskt att det är tö och slask. Det brukar det alltid vara runt den här tiden, dvs när jag fyller år Trots att det är en tråk måndag har jag ändå varit ledig idag. Ska jobba onsdag istället eftersom Malin är borta då. Jag och Örjan tog en välförtjänt sovmorgon. Sen lyckades jag iaf somna i soffan på fm =) Vi gjorde spagetti och köttfärssås till lunch. Jocke kom efter maten. Satt mest och slöade i soffan, eller ja killarna satt vid datorerna förstås :P Vad annars? Strax efter 15 var det dax för mej och åka hem. Samtidigt skjutsade jag Örjan till jobbet som han skulle börja 15.30. Så det var bra tajmat! När jag kom hem var jag och städade. Det blir tre sena kvällar framöver nu så nå mer städning hinns inte med.
På torsdag när jag slutar tidigt lägger dom så klart in ett persmöte efter stängning. Typiskt!
Nu ska jag ta och plocka fram mina grejor i bokhyllan igen som har legat gömda i skåp under julen. Min kära mamma har varit så snäll och städat bort julen åt mej. Känns så otroligt skönt! Har lessnat på julen för längesen nu. Var skönt att få slänga bort julgrupperna i helgen på jobbet oxå. Såå less på dom!
Neej, nu blir det som sagt fixande i bokhyllan. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jag vet, så finns det väl bara en jultomte? =)Känner du fler?

2009-01-12 @ 21:13:51
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0