Skuldsatt

Men så lycklig :D Imorgon ska papperen skrivas på och sen har jag min bil. Känns så himla bra!
Det gick hur bra som helst på banken idag. Att låna de 10 jag ville var inga problem. Ska dit imorgon igen och föra över pengar till Mattias konto bara :D Kanske åker till Örjan imorgon kväll efter att vi har varit till Mattias och fixat med papperen. Får se hur sent det blir bara och framför allt hur han mår. Hoppas han ringer snart och avger en lägesrapport =).... Idag har jag även hunnit med och ta en promenad. Det var grymt skönt! Endast -10 nu och strålande sol. Med lite kläder på var det perfekt. Nu ska jag göra lite våfflor.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska ta och putsa till pärlan ikväll jag, så du får en blänkande diamant i din ägo... iaf invändigt. =)

2009-01-07 @ 17:09:26
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0