Inte alls bra....

Nej, det var inte alls bra med min älskade Örjan. Jag pratade med honom för en timme sen och det lät nästan som han har åkt på influensa =( Han hade sovit nästan hela dagen och hade jätteont i kroppen. Han lät riktigt nere och då blir ju jag oxå deppig =( Nästan så han lät piggare igår faktiskt. Så någon färd till honom imorgon blir det inte.Vi får se framåt helgen hur han mår om jag ev kan åka dit efter jobbet. Börjar bli jobbigt utan honom nu.....
Skönt har det iaf varit med en ledig dag. På em gjorde jag mat och mej och Gabb och sen har jag mest bara slappat. Så grymt skönt! Behövde inte städa idag med tanke på att det inte har varit nå folk där under veckan som varit. Så det här har varit en städfri vecka vilket har varit jätteskönt!
Jobb väntar imorgon, 10-14 och sen blir det som sagt ett banken besök innan jag får hämta min bil =)
Nu ska jag invänta top model. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha... ja, det är det också.. men dni har väl gott om plats? =)

2009-01-07 @ 20:26:24
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0