Fredag!

Idag har jag sovmorgon. Vaknade för 5 minuter sen och ligger fortfarande i sängen. Lovely! 14-19.15 jobb väntar och så jobb i helgen. Mindre roligt kanske men så är min bransch. Bara att gilla läget. Ser framemot nästa helg då jag får ledigt. Något positivt är att Örjan är bättre nu och imorgon kväll efter jobbet åker jag dit =) Underbart! Blev över en vecka igen och det är föör länge. Det här med distans är tufft vissa gånger :/ Vi får hur det blir framöver här.


Igår var jag och hämtade hem min mil =)  Så skönt att ha något eget och slippa fråga om lov när man måste ha bilen nån gång. Nu är det bara att tuta och köra och nån gång ibland lär man visst tanka oxå =) Dags för en lektion i det snart....
Nu väntar lite frukost innan jag ska ut och gå en sväng. Känner att jag behöver det nu. Ska sen bege mej till Borlänge i skaplig tid så jag hinner in till min käre vän skomakaren och hämta mina skor oxå =)
Ha en bra dag alla och en trevlig helg för vi hörs nog inte på ett tag nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, jultomten ringde! Trots att det bara är januari! =)

2009-01-12 @ 17:40:30
URL: http://thisisemmson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0