Födelsedagsfirande

Helgen har passerat och jag är hemma i Björbo igen. Jag åkte till H-mora på fredagsförmiddag. Örjan hade knappt vaknat när jag ringde på vid 10.30 =) Vi gick och handlade en massa på hemköp. Sen åt vi pyttipanna till lunch innan jag var tvungen och åka till jobbet. Tåget från H-mora var försenat så jag kom fem min för sent till jobbet. Glad att det inte blev mer med tanke på att tåget var 20 min för sent. Jag jobbade till stängning. Väldigt seg em! Att jobba em på en fredag är ingen höjdare. När jag skulle åka hem sen på kvällen var tåget försenat igen. Vid 21 anlände jag till H-mora och då var Örjan och Jocke rejält hungriga =) haha... Vi gick och åt pizza. Kvällen sen blev inte alltför sen...Gårdagen blev jätteskoj även om det blev lite tokigt där på em =/ Utrett blev det ganska snabbt iaf. Förstöra en fest för en småsak hade varit bra onödigt. Örjan jobbade fm så jag grejade i min ensamhet. Städade och fixade ihop en tårta. Snygg blev den iaf =) Smakade bra gjorde den väl oxå iofs. Vi åt middag vid 17-tiden nån timme senare trillade Jocke in som första gäst. Efter 19 sen kom övriga styrkan och sen brukar man ju säga att fint folk kommer sist. Kl 21.30 ca kom Adam och Emmie :D Så glad att dom ville komma! Totalt var vi nog runt 15 pers. Vid 00.30 gick vi ut. Emmie skjutsade till krogen. Dock kom inte Örjan med så jag och Svanberg fick vänta utanför på honom i all evighet kändes det som. Fast vi snackade mkt skit under tiden så det gick egentligen ingen nöd på oss =) Blev nån timme på kingen innan Emmie skjutsade hem oss igen. Det obligatoriska nattmaten blev det förstås innan vi la oss. Idag var Örjan supertrött och jag kan säga att jag var inte så mkt bättre. Vid 11.30 kom Svanberg och Perra förbi en snabbis så då var vi tvunga och ta oss upp. Lite senare kom Martina oxå och hämtade sina glasögon. Vid 13.36 var det dax för mej och åka hem. Jobbigt, jobbigt =(
Bara jag kommit hem var mormor, moster och Rauno hit på lite fika. Nu ska jag packa ur och sen blir det tv en stund innan jag ska sova. Imorgon är det ju måndag igen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0