Ett år äldre

För första gången i mitt liv känns det inte bra och fylla år. Nu kommer det bara och gå utför :P
Började födelsedagen hos tandläkaren. Inga hål men som vanligt tandsten som vart tvungen och åtgärdas.
Därför tog det sin tid. Skönt och ha det avklarat!
Var för övrigt första gången jag fick betala för mej. 385 kr =/  Aja, kunde varit värre...
Nu sitter jag här och förbereder mej mentalt för att åka och jobba. Vill INTE! Snällt att sätta in mej på min lediga dag utan att fråga om jag vill jobba. Vilken tur att jag inte hade något annat planerat, förutom att jag fyller år då. Jag måste bara fråga, finns det bra chefer?? Jag tror inte det va?! Liv som jag hade i Rättvik var bra men annars tror jag att bra chefer är väldigt sällsynta där ute. Aja lite tårta ska jag bjuda mina arbetskamrater på hade jag tänkt =) Kanske arbetsdagen går lite lättare. Eftersom vi bara är fyra som jobbar då det är onsdag får vi äta desto mer =) haha... Tårta blir det även när jag kommer hem sen och vem vet, en liten present kanske man får oxå. Fast det mesta firandet blir i helgen. Fest hemma hos Örjan på lördag och på söndag blir det kalas med mormor här hemma bara jag har kommit hem från H-mora.
Värre kalas än så blir det inte. Jag fyller ju trots allt BARA 21 så.... Det är ingenting och fira.
Nu ska jag börja göra mej klar för jobbet. Dax och bege sej om en halvtimme eller så.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0