Blir det guld?

Jag är envis! Jag SKA hålla mej vaken och se finalen i JVM i natt 01.30. Så är det bara! Vad jag ska sysselsätta mej med fram till dess vet jag inte. Jag sov lite lätt i soffan nyss men att lägga sej nån timme och sova ordentligt är ingen idè, då blir det bara knasigt. Jobb väntar imorgon kl 12 men det bryr jag mej inte ett dugg om! Jag har fått välja bort så mkt till förmån för jobbet att nu tänker jag unna mej och se den här matchen. Sen får morgondagen bli som det blir. På onsdag är jag iaf ledig och då ska jag vara med Örjan =) Åker dit imorgon kväll.
Risken finns att han kan bli inkallad på jobb men då får det vara så.
Vi hinner ju hur det än blir med det ses ett tag iaf och sova ihop får vi ju göra hur som helst ;)
Får se vad vi ska pyssla med. Man kan ju alltid hoppas att kylan ger med sej så man kan vistas utomhus lite grann. De senaste dagarna har varit hemska ju! Det var tungt och traska till bussen imorse vid sju-tiden =/ Minus 25 grader.... När jag slutade vid 13.45 märkte jag dock att det hade blivit varmare och när jag kom hem visade tempen bara ca 8 grader. Skönt! Mormor var här oxå när jag kom hem. Vi fikade och sen blev det lite kortspel. Vid 19-tiden var det hockey-dax så klart, Fbk-Brynäs. Adam och Emmie var på plats och såg den för att sedan övernatta på hotell. Det blev till slut Fbk seger efter lite dramatik. Det var nog allt tur för Emmie det =) Sen hockeyn slutade har det mest blivit slöande framför tv:n. Raggat ihop lite folk till festen som blir hemma hos Örjan den 17:e... Självklart ska det firas att jag den 14:e blir ett år äldre =) Några personer verkar det komma iaf. Alltför många ska vi väl inte bli heller med tanke på att Örjans lägenhet faktiskt bara är en tvåa :P
Sitter och klurar på tårtan. Ska jag våga mej på att göra en egen eller ska jag beställa en?
Ska jag beställa en lär man väl göra det ganska snart antar jag. Aja, det blir på nå vis. Tårta ska det vara iaf!
Dax och stoppa något i magen igen så man överlever natten. Håll alla tummar för Sverige nu även ni som tänker gå och lägga er =) Nu jäklar tar vi dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0