Hejdå brorsan!

Ligger i soffan hemma hos Örjan nu. Tog bilen hit efter städningen nu ikväll så därför fick datorn följa med hit denna gång :) Innan jag åkte hit tog jag farväl av Adam eftersom jag troligtvis inte kommer hem innan han åker. Och självklart grina jag som en barnunge! Min lillebror ska flytta långt bort, till en storstad. Vi som bott under samma tak i snart 20 år. Det känns konstigt att inte längre ha något att bråka med, att jäklas och käfta med. Det kommer bli tomt hemma, helt klart, men samtidigt är jag glad för hans skull. Att han få komma iväg och se något annat ett tag. Björbo står alltid kvar om han vill hem igen. Bara och hålla tummarna för att han hittar ett jobb där nere snart. Under tiden ska han sälja skivor på tradera åt Emmies pappa för att kunna betala mat och husrum :) haha...

Det ska bli skönt att få åka till Gävle/ Valbo imorgon iaf och slippa tänka på det här. Jag och Örjan ska dit och shoppa lite. IKEA blir det så klart oxå :) Blomsterlandet besök blir det oxå. Har hittat en superbra present till mamma :) Hoppas dom har det på detta Blomsterland oxå, vet att det finns i Borlänge iaf....
Dax och sova nu! Jag hade tänkt att vi skulle bege oss vid halv tio imorgon. Förhoppningsvis är sjusovaren Örjan med på noterna... haha...
Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå, har jag missat att han ska bli skåning?? När bestämdes det?

2009-02-25 @ 20:15:30
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0