Klart!

Då var det klart! Sprutan är tagen. Full skjuts var det där.
Eller ja, sex stycken hann med och få den under kvarten som vi var där.
Ganska många för att vara i lilla Björbo :)
Nu återstår det och se hur man reagerar på den. Skulle verkligen inte ha tid och bli sjuk!
En hel del som ska göras när jag kommer till Hedemora igen sen.
Men innan jag kan åka dit lär jag klara av den där kursen imorgon på ams :(
Suck... Så värdelöst. Känns inte som att jag får ut något alls av den.
Men jag får väl bita ihop. BARA fyra gånger kvar nu.
Om jag inte kommer in på skola vill säga men det tror jag knappast.
Den som lever får se....
Promenad om en stund och sen hockey på tv ikväll...

Kommentarer
Postat av: emelie

på fredag ska faktiskt jag åka till björbo, haha :)

men torsdag ska nog funka. måste bara kolla när jag slutar skolan!

2009-12-08 @ 17:03:17
URL: http://eepp.blogg.se/
Postat av: Emma

Mmm... fast nästa mormor har varit ute med "farmor" på galejj i Leksand...

2009-12-08 @ 19:30:38
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0